środa, 2 lipca 2014

Ekhem. Początki zawsze bywają trudne, dlatego nie wiem zupełnie, co mam w tym momencie napisać. Przedstawić się? Przecież mnie znacie... (i pamiętacie... prawda, że pamiętacie? Prawda???) A może opowiedzieć, co u mnie? Ech. Chyba jednak napiszę o wszystkim po trochu z małym wyjaśnienieniem, dlaczego nie było mnie tu aż rok. Zatem zaczynając od początku...
Witam wszystkich! :)
Znów zawitałam na swojego blogaska. Nie wiem, czy mnie poznajecie (choć mam cichą nadzieję, że tak), ale to ja - Karolina, która pstryka sobie focie i ma nadzieję, że innym się one podobają. (Nadzieja matką głupich, ale co tam! :D) Miałam długą przerwę w fotografowaniu, bo prawie roczną. Przez ten czas jednak pilnie uczyłam się w szkole. Ostatnia klasa liceum zobowiązuje... Dobra, kogo ja oszukuję, aż tyle się nie uczyłam xD Ale maturę na szczęście zdałam i mam te wszystkie męki za sobą. Teraz jestem w trakcie swoich najdłuższych wakacji życia - 4 miesiące laby. W sumie to chciałabym podjąć w tym czasie jakąś pracę, ale niestety w tym kraju, a tym bardziej w tym moim małym mieście, nie ma pracy dla ludzi z moim wykształceniem. No to co, polenię się najwyżej i o.
Odzwyczaiłam się chyba od pisania notek. Nie wiem, co napisać, co jest istotne, a co powinnam pominąć. Może to ten "syndrom pierwszej notki"? Oby!
Tak poza tym jednak chciałabym podziękować wszystkim, którzy zostali przy mnie... Nie było mnie tu tyle czasu, a 510 obserwatorów nadal tu zostało, wow :O Bardzo mi miło widzieć taką liczbę. I specjalne podziękowania dla Kariny i Mościka, które ciągle dopytywały się, kiedy w końcu wrócę. KOCHANE! <3 :="" a="" am="" b="" bloga="" blogowania...="" bo="" br="" ci="" co="" gu="" i="" ile="" inne="" jednak="" kiedy="" lubi="" mi="" na="" nawet="" nie="" o="" od="" odesz="" os="" owa="" piszczy.="" po="" ponad="" popatrze="" prowadzi="" roku.="" si="" smutno="" sobie="" szkoda="" tam="" tego="" to="" trawie="" troch="" w="" wej="" zobaczy="" zrobi=""> A czy ja sama zmieniłam się w ciągu tego roku? Podobno tak. Jestem chyba jeszcze bardziej uparta, niż byłam, ale i konsekwentniejsza. Poza tym mam wydaje mi się, że stałam się też trochę dojrzalsza. I nie mam tej głupiej grzywki, która sprawiała, że wyglądałam jak dziecko z podstawówki xD (Dlaczego nikt mi nie powiedział, że wyglądam w niej beznadziejnie, hę?!)
Zawsze dodawałam zdjęcia w notkach. To będzie regułą też i teraz. Ale z racji tego, że nie zawsze mam czas na zdjęcia, niekiedy będą one wzięte z instagrama. Teraz miałam w sumie czas na robienie zdjęć, nawet posiadam ich dosyć dużo, ale po tym, jak po raz kolejny wyjechałam za linię podczas ich obróbki, wkurzyłam się i stwierdziłam, że dodam coś z insta. A zdjęcia obrobię, jak mój brat gdzieś pójdzie i będę miała wolną myszkę. Poza tym tamte wcale nie są ładne i nie nadają się na pierwszą notkę. (Kolejna zmiana - stałam się coraz bardziej krytyczna wobec siebie. Zapiszcie sobie.) A chciałabym, żebyście chociaż trochę sobie mnie przypomnieli :) No i poza tym ile można czekać...



tak właśnie wyglądało moje łóżko podczas matur... a tym po prawo pocieszałam się w czasie ich trwania :D
         
      
 


Źródło: instagram


56 komentarzy :

  1. fajnie, że jesteś :) Gratuluję zdania matur ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    W tym kraju niestety nie ma na nic perspektyw, ja rok temu skończyłam studia i nadal jestem bez pracy...

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak miło poczytać notkę w Twoim wykonaniu ! Chcemy Cię tu częściej. Gratuluję zdanej maturki i no witaj, to ja Marta jak już się tak przypominamy :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey, hi, hello!
    Piękne zdjęcia :D
    Czekam na kolejne notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Masz ciekawy styl pisania. A zdjęcia cudne.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością się odwdzięcze :* .

    OdpowiedzUsuń
  6. jasne, że Cię pamiętam!:) super, że wróciłaś, ostatnio nawet weszłam na Twojego bloga i zdziwiłam się, że tak tu pusto!
    gratuluję zdanej matury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zdanej matury no i witaj ponownie w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć Piękna :* Gratuluję zdania matury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zdanej matury i witam ponownie w blogowym świecie.
    Pierwsze i trzecie zdjęcie - super są. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoł, no to sporo poświęciłaś na tę naukę, hehe :) ale fajnie, że jesteś ;) pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesz się, 1/3 maturzystów nie zdała.
    Miłego początku lata.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym wyjechała, ale mam jakoś opory. Do czego to doszło żeby trzeba było z własnego kraju uciekać, paranoja ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie że zdałaś maturę, mam nadzieję, że twoje wakacje będą udane. :) I oby blogowanie tym razem trwało długo, bez takich przerw. :D Pierwsze wpisy nie są łatwe, wiem to, ponieważ często mi odwalało i usuwałam bloga, oraz zaczynałam od nowa, teraz zamierzam w tym wytrwać długo, długo. :) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post and pictures! =D
    Thanks for visiting my blog!

    http://whattostyle.blogspot.com/

    xoxo,
    Jess

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy post, a tu już 500+ obserwatorów. XD To te Twoje konta fikcyjne? XD No cóż, coś wymyślę na te posty językowe, choć sama nie wiem jak się za to zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie czytałam wcześniej twojego bloga, ale zapowiada się ciekawie. Napewno tu wkrótce wpadnę (:
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. oejju rzeczywiście długo Cię nie było!

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja Cię znam z BKWA i tyle;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie byłam u Ciebie wcześniej, bo dopiero od marca powadzę bloga, ale będe do Ciebie zaglądać ;) Wykorzystaj swoje najdłuższe wakacje na maxa, bo drugi raz się już nie powtórzą ;) Ja swoich tak dobrze nie wykorzystałam kiedyś i teraz , po 8 latach od matury (o zgrozo!) żałuję tego bardzo, bo w te upalne dni muszę siedzieć w pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Długo cię nie było, to fakt :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w nowym starcie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. z tego co przeczytałam to masz nadzieję, że wszystkim lub chociaż małej grupie podobają się Twoje zdjęcia, mi się podobają i to bardzo! haha ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne zdjęcia :D piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dobra peruka się przyda na starość;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za komentarz ;)
    Powodzenia w blogowaniu!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja cię pamiętam ! :)
    super ze wróciłaś, powodzenia w blogowaniu na nowo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja zawsze robię na zapas zakupy tych żeli żeby nie latać do tesco za często:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Fotografowanie to świetna pasja, podziwiam ludzi, którzy uwielbiają robić zdjęcia i robić wszystko, by te zdjęcia wychodziły im jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście,że Cię pamiętam! Fajnie,że znów jestes :>

    OdpowiedzUsuń
  31. Super , że powróciłaś , Powodzenia na nowo ;*
    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj a ja zrobię to samo ;)
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. No to gratulacje! Czekam na kolejne notki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hehs, wybierzemy się kiedyś razem na zdjęcia, nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, roczna przerwa w fotografowaniu to baaardzo długo, nie wytrzymałabym :) Ja idę teraz do 2 klasy liceum, to będzie męczaarnia! :D
    Fajnie, że znów jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Miło, że wróciłaś. :)) W końcu każdemu zaczyna brakować! :)) Ja miałam aż pół roku przerwy, ;>

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję zdania matury ! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. No gratuluje chociazby chęci powrotu;) widze, ze jestesmy w tym samym wieku ;D tez sie obijasz przez cztery miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Noo, my się wcześniej nie znałyśmy, ale cieszę się, że mam kolejnego ciekawego bloga, którego warto obserwować. W takim razie czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja właśnie dotychczas miałam tylko bronzer, a rózu nie ;P

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzięki za komentarz ;)
    czekam na następne posty! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie,że wyróciłaś!Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja aktualnie czekam na 2 nabór na politechnikę, no zobaczymy jak będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. pamiętam! pamiętam! ;* ewidentnie wydoroślałaś ;3
    i witaj w kręgu tych, dla których w tym kraju nie ma pracy dla ludzi z ich wykształceniem :D

    OdpowiedzUsuń